true love hurts

Alla inlägg under juli 2012

har inte haft ngt att blogga om  


har fortfarande inget att blogga om      


 eller joo det har jag  


om 3 veckor åker jag till görteborg och firar min diabetes dag 8 år yey   


oh nej fick just värdelns nackspärr  blää på det       


jag kar fått mitt kort yeyeyeyeyeyeeyey jag är ju bäääst :D


men jag har besluts ångest vilken skola jag ska byta till   



men iaf jag var på stan och invigde mitt nya kort   

jag köpte

nagelacksborttagning make upp pads en parfym eyeliner hårspray men jajaj orka lysna på allt


ska bädda min säng nu


eller ??

:'C

alla minna vänner ignorerar mig varför snackar ngn skit om mig eller??? :C   

snart vuxen kalas dårå men först en liten video till er :D



ny idol :D


jag 13 år nu yey


än så länge har jag fått


  • Ed hardy tröjor 3 st
  • Convers
  • nagellack
  • Barcelona halsduk
  • två ljus
  • ed hardy plånbok
  • massor av teater smink
  • en märkes väska
  • 7 ed hardy posters
  • 200 kr
  • ed hardy tjocktröja


SKÖJ SKÖJ


:D


imorgon är det vuxen kalas yey då blir det mer :DDDD

jaiipe jabadoooo




jag är 13 :D



yey


i am happy


men ni ska få en kärleks dikt :D



  love   

Svart, speedway, bilar

Röd, rommans, Kärlek

Blå,vänner, skratt

Jag behöver allt men.....

utan dig får jag inget

för utan dig skulle jag dööö!!!

 

true storry bro

 

 

  WALL.EEEEEEEEEEEEEEEEEEEE

 

 

 

 




yey idag var jag  på en speedway match :D


det var en as snygg kille där och en av min vänner går fram till han och ba hon i grått där

tycker du är snygg



och till mitt försvar sprang jag iväg :D vist är jag duktig


men iaf jag och många fler hadde jätte skoj :D


blogg förslag tack :D


            Lite bilder på saker som har hänt :D


Alla i klassen :D


    Haha jag skulle någon stans och hade tråkigt i bussen :D
   en bild på lilla  lina och jag

  Skol av slutningen med bästa klassen syd att jag inte kommer att gå i samma klas som dom i 7 an


    haha Lilla Adam som leker fjortis

    Typ ja

jao igår så åkte jag och pappa och mamma till parken och kolla på djur osv :)  



fyller år om 9 dagar :D


inget kalas då   

måste dra nu

heeeej dååå



Presentation


heiiiii jag är en gla och posetiv tjej och jag är en bra lyssnare :D

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards