true love hurts

Alla inlägg under januari 2012

Dagar jag ALLDRIG glömmer

                   

133 tonårsfrågor.




Fyra frågor om förhållanden
Är du singel ? jopp
Tror du på kärlek vid första ögonkastet ? aa
Hur många har du varit kär i? MÅÅÅÅÅNGA
Är du kär just nu? skulle jag säga skulle jag bli retad

Tio frågor om dig själv
Namn? Hanna
När fyller du år? 11 juli
Några piercingar? öronen
Vad har du på dig just nu? soft kläder
Vad tycker du mest om hos dig själv? Att jag är mig själv
Vad är du bra på? att skämma ut folk
Vem älskar du mest på denna jorden? Lina kompisar & min familj
Sover du hellre själv än tillsammans med någon? det beror på



10 frågor om dina vänner
Vem vet allt om dig? Lina
Vem är den roligaste av dina vänner? Lina, Adam, Acke
Vem är snyggast av dina vänner? Lina så klart


10 Frågor om din familj
Vem står dig närmast? Lina
Har du bra kontakt med båda dina föräldrar? aa ganska
Vem är farligast i din familj? Pappa Lillebror Tusse
Vem ser roligast ut i din familj? vet inte riktigt
Vem är coolast? Diza  
vem sover du oftast med?  jag sover själv
Roligaste kvällen med familjen? vet inte riktigt tror att det var när vi åkte till heron city
 

10 frågor om idag
Vad har du gjort idag? varit sjuk
Vad ska du göra nu? vet inte dö i soffan
Har du gjort något dåligt idag? nepp
Vad har du ätit idag? mycket
Har du duschat idag? nopp
Är du trött nu? naj
Vad händer idag? jag ska vara sjuk inte så mycket annars
Går du i skolan? ja men inte idag
Har du varit i skolan idag? nej

ANNAT
Hur mår du just nu? sjuk
Har du piercat dig? bara i öronen
Är du hungrig nu? japp alltid hungrig
Vad är klockan nu just nu? 20:55
Vilka sidor på Internet är du inne på just nu? bdb och bloggen

TELEFON/MOBIL
Vem ringde dig senast? Lina
Vem ringde du senast? Lina
Vem sms:a till dig senast? Adam
Vem sms:a du till senast? Lina



FAMILJ
Hur länge sen var det du träffa din mamma?  20 min
Hur länge sen var det du träffa din farsa? 20 Min
vad gör dina syskon just nu? tror hon festar och lillebror ligger och spinner i soffan
Gillar du punk? - aa
Har du sminkat dig idag? nej har inte smink så ofta


MUSIK
Lyssnar du på musik just nu? nep
Vilket är ditt favoritband/artist? Marilyn manson
Vad gillar du för musik? mycket

KLÄDER
Har du fler än 4 linnen? ja
Har du fler än 3 jeans? ja
Har du fler än 5 tröjor? japp


SMINK OCH HÅR
Använder du mascara? ibland
Använder du wax?  noop
Använder du ögonskugga? Ibland
Använder du kajal? oftare än mascara


Använder du hårspray? bara på fester
Använder du volymspray? nopp
Använder du mousse? nepp
Använder du deodorant? nej
Använder du skinspray? no way
Använder du parfym? beror på 

Använder du läppglans/läppstift? nej
Använder du brunkräm? nepp
Använder du rouge? nopp
Uppsatt hår eller hängande?  hängande
Plattar/lockar du håret varje dag? nej

KÄRLEK
Är du kär just nu? ja
Har du kysst någon idag? min katts huvud
När kysste du någon senast? a longe time ago
Är du romantisk? vet inte har aldrig frågat
Vill du vara singel eller ha ett förhållande? förhållande
Har du varit tillsammans med två samtidigt? nej
Vem sov du senast bredvid? Min älskade kudde
Har du varit tillsammans med någon som du sen hade ett KK med? neeej
Hur gamla var dina föräldrar när de blev tillsammans? 25
Har du någon gång velat ha ditt syskons pojkvän/flickvän ? Nej
Skulle du kunna tatuera in din kärleks namn på armen? aaaaa
Vad gillar du för stil på tjejen/killen? spelar ingen roll bara han INTE har kamel fot och är nooob

sorry jag har inte bloggat på ett litet tag men jag har glömt bort bloggen

 men i alla fall min Judo börjar imorgon och det kommer bli sper kul jag har varit mycket med kompisar

T.E.X Lina min bftsf = Best Tvillingsjäl syskon forever

 

sweet dreams

Presentation


heiiiii jag är en gla och posetiv tjej och jag är en bra lyssnare :D

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards