true love hurts

Alla inlägg under juni 2012

Jahapp ni kanske undrar varför jag aldrig har bloggat men nu är det ju såhär att jag är fast mitt ute i dalarna :(

Men jag kommer inte här ifrån på ett tag fast jag ska pröva att blogga när det finns teckning.


Jag har köpt en rosa klädning till mig jag ska ha den på midsommar :)




jag sover i en mysig stuga :)




nu ska jag göra en midsommar krans till mig önska mig lycka till :P



bilder kommer när jag är hemma i mitt stökiga och mysiga rumm :D

Jahapp ni kanske undrar varför jag aldrig har bloggat men nu är det ju såhär att jag är fast mitt ute i dalarna :(

Men jag kommer inte här ifrån på ett tag fast jag ska pröva att blogga när det finns teckning.


Jag har köpt en rosa klädning till mig jag ska ha den på midsommar :)




jag sover i en mysig stuga :)




nu ska jag göra en midsommar krans till mig önska mig lycka till :P



bilder kommer när jag är hemma i mitt stökiga och mysiga rumm :D

Jahapp ni kanske undrar varför jag aldrig har bloggat men nu är det ju såhär att jag är fast mitt ute i dalarna :(

Men jag kommer inte här ifrån på ett tag fast jag ska pröva att blogga när det finns teckning.


Jag har köpt en rosa klädning till mig jag ska ha den på midsommar :)




jag sover i en mysig stuga :)




nu ska jag göra en midsommar krans till mig önska mig lycka till :P



bilder kommer när jag är hemma i mitt stökiga och mysiga rumm :D

Jahapp ni kanske undrar varför jag aldrig har bloggat men nu är det ju såhär att jag är fast mitt ute i dalarna :(

Men jag kommer inte här ifrån på ett tag fast jag ska pröva att blogga när det finns teckning.


Jag har köpt en rosa klädning till mig jag ska ha den på midsommar :)




jag sover i en mysig stuga :)




nu ska jag göra en midsommar krans till mig önska mig lycka till :P



bilder kommer när jag är hemma i mitt stökiga och mysiga rumm :D

Jahapp ni kanske undrar varför jag aldrig har bloggat men nu är det ju såhär att jag är fast mitt ute i dalarna :(

Men jag kommer inte här ifrån på ett tag fast jag ska pröva att blogga när det finns teckning.


Jag har köpt en rosa klädning till mig jag ska ha den på midsommar :)




jag sover i en mysig stuga :)




nu ska jag göra en midsommar krans till mig önska mig lycka till :P



bilder kommer när jag är hemma i mitt stökiga och mysiga rumm :D


jag har:
(x) Snott den här listan från nån
( ) Rökt en cigarett
( ) Snusat
(x) Varit kär
(X) Fått mitt hjärta krossat
( ) Varit i knytnävsslagsmål
( ) Blivit arresterad
( ) Gått på en blinddejt
(x) Ljugit för en kompis
(x jag var nog inte den ända ) Varit förälskad i en lärare
( ) Skolkat
(X) Varit kär i en av mina internetkompisar

(X) Ätit sushi

( ) Åkt snowboard

(x) Älskar eller saknar någon just nu

(x) Hoppat i en vattenpöl

(x ) Fuskat när jag spelat spel

(x) Varit ensam

( ) Somnat i skolan/på jobbet

(X) Använt ett falskt id

(x) Blivit kittlad

( ) Blivit rånad

(x) Blivit missförstådd

( ) Tagit hand om ett råddjur/en get/

(X)Gått mot rött

(X) Varit i en bilolycka

(x) Ätit ett helt glasspaket

(X) Hatat mitt utseende

( ) Varit vittne till ett brott

(x) Gått vilse i en affär

(X) Känt som om jag håller på att dö

(X) Gråtit mig själv till sömns

 ( ) Gjort något med mig själv som jag inte borde

(X) Blivit sviken av mina bästa kompisar

[ ] kört bil

[ ]varit full

[x]varit kär

[ ]bråkat med polis

[x]hånglat

[ ]skolkat

[x]älskar eller saknar någon just nu

[ ]somnat i skolan

[x]Fått utegångsförbud

[x]tittat på en solnedgång

[x]sovit under stjärnorna

[x]blivit kittlad

[x]Nördat framför datan en hel natt

[x]uppträtt på en scen och gjort bort mig

[ ]blivit avstängd från skolan

[x]hatat mitt utseende

[x]gråtit mig själv till sömns

[x]fångat en snöflinga på tungan

[x]dansat i regn

[x]hoppat i en vattenpöl

[x]Är kär

[ ]varit otrogen

[x]dampat

[ ]är singel

[ ]fått snacka med rektorn

[x]har en bästis

[x]har kysst en tjej

[x]busringt

[x]dansat inför publik

[ ]Dricker

[ ]snusar

[ ]röker

[ ]Tatueringar

[x]Piercad

[x]Född i Sverige

[x]Fuskat i spel

[ ]Varit i knytnävsslagsmål

(x)Varit i en bilolycka

Vad är ditt mellan-namn? Gun Laila

2. Vad skulle du vilja heta i förnamn? Jag gillar mitt förnamn

3. Är du i ett förhållande nu? Ja

4. Om ja, hur länge har ni varit tillsammans? vet inte en vecka  :)

5. Vem var du tillsammans med sist? de niii

6. Får man fråga varför det tog slut? Nej

7. Har du haft ett seriöst förhållande? Ja

8. Vem vet mest om dig? Lina Mamma

9. Vad gör du på fredagskvällar? Är hemma och chillar om inga kompisar vill göra ngt

10. Bästa filmen du någonsin har sett? i dont know

11. Har du haft sex med fler än 5 personer? noep

12. Har du någonsin varit full? nopp

13. Har du testat droger? naj

14. Röker du? nepp

15. Snusar du? Nej

16. Saknar du någon just nu? Ja  ;_;

17. Hur mår du idag? Jag mår rätt bra nu

18. Hur många tabletter tar du dagligen? 2-4 det varierar

19. Vad gjorde du för exakt ett år sen? eeeemmmm vet inte

20. Bästa minnet från sommaren?  gotland :)

21. Senaste landet du besökte bortsett från Sverige? har aldrig varit längre bort från sverige än gotland

22. När var du där? Förr julen

23. Är du rasist? Nej

24. Har du helt svenskt ursprung? vet faktiskt inte

25. Om nej, vart kommer du ifrån? vet intew

26. Föredrar du svenska eller utländska killar? Svenska c:

27. Ser du fram emot någonting just nu? Ja, lördag då åker jag till dalarna

28. Sköter du skolan? japp

29. Vad hade du för betyg förra terminen? hade inte betyg förra terminen

30. Vad är det bästa du fått på ett prov? MVG

31. Vilket ämne var det? Engelska

32. Har du fått ig på ett prov? Japp Matte

33. Har du spelat/spelar du i ett band? nepp

34. Anser du dig vara intelligent? nej fråga mina vänner

35. Vilken har vart den bästa tiden av ditt liv? Detta året

36. Vilken va den värsta tiden då?  vet inte 2006

37. Har du mått jättedåligt psykiskt? nej inte så dåligt

38. Har du skurit dig eller gjort dig själv illa på nått sätt? Ja

39. Har du haft sömnproblem? Har. Nu

40. Hur ofta gråter du? Ganska ofta men mindre än förut

41. Vad gör du när du mår dåligt? gråter

42. Vem vänder du dig för att prata med när du mår dåligt? Diza Mamma Pappa Lina

43. Vill du ha tillbaka någon av dina ex? aa

44. Vilken klass går du i nu? 6a ska börja 7a

45. Vilken skola? skogstorp

46. Har du varit otrogen någon gång? nepp och jag är stolt över det :)

47. Har någon varit otrogen mot dig? Ja

48. Är du stolt över dig själv? Ja

49. Vad är det bästa med dig enligt dig själv? Att ja ginte är   sjävisk jag tycker det iaf

50. Vad får du ofta komplimanger för? Att jag är gullig

51. Har du lätt att få folk att skratta? Ganska

52. Cider elller öl? Öl

53. Har du några talanger? ja piano men inte så bra än fortfarande nybörjaare

54. Vet du om någon är kär i dig? japp   

55. Är du kompis med ditt/dina syskon? Ja… hon  är min bästa vän

56. Vad står det i ditt senaste sms? visst är det en gullig liten bil x)

57. Hur lång är du? 161,2

58. Hur mycket väger du? Sånt frågar man inte en dam

59. Vilken storlek har du på kläderna? Det varierar

60. Har du svarat ärligt? Ja

saknat dig som in iattans och nu äntligen är du tbx länngtar tills nästa gång  jag ser ditt ansikte   

jaha vad ska jag skriva då har inte så mycket att skriva om

men hmmm

om 1 dag är det skolavslutning och om någon vill hitta på något så

kommenteera


Presentation


heiiiii jag är en gla och posetiv tjej och jag är en bra lyssnare :D

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards